Merve53 devlet hastanesinin hasta ayırma gibi bir şansı yok paşa paşa bakıyorlar herhangi biri (dr,hasta bakıcı,personel ) laf söylerse sende cevap ver ve çıkar çıkmaz da ara şikayet et. Devlet artık şikayetlerin peşine düşüyor. Kime nasıl ne hakla bakmıyor