ffadik_06 Şimdi merak ettiğim sezeryanda ameliyat için üst veriliyor bu özelde de normalde de aynı ama normal doğum nasıl oluyor bizim giyidiğimiz gecelikle mi doğuma giriyoruz doğum süreci nasıl işliyor acaba
Ozdemirinannesi- ffadik_06 hayır hastaneye yatışın verildiğin de önlük veriliyor onu giyiyorsun doğum da ve sancıda
Merve1414 ffadik_06 hastaneden önlük veriliyor doğum için yatisini yaptığın anda odaya geçer geçmez önlük veriyolar sen kendi getirdiğini doğumdan sonra giyiyorsun
1prensesannesi__ ffadik_06 ayni ameliyat kiyafeti veriyolar altina hasta bezi bagliyolar önce suyun gelmesine karsın sanci cekerken dogum sonrasi bu kiyafetin kenari citcitli zaten ust kismi aliyolar bebegini tensel temas ettiriyolar sonra dikisin atilip tekrar bezliyolar o zaman kalinca geceligini giydiriyolar sana yardim ediyolar yani canim
Dilara_gokmen Valla benim oglum jet hiziyla gelmisti aninda dogum odasina alindim ustumu basimi degistirmeye vakit kalmamisti evden giydigim tisort ile dogurdum sadece altimi cikardilar hizlica ustume ortu orttuler yatmamla dogurmam bir oldu :)