dogurangaplumba Tevhide37 kılıfları çıkmıyor mu? Bende de park yatak var kızımdan kalma her tarafı sökülüp makinaya atılıyor
Tuba-M55 Ben de aynınsorunu yaşıyorum daha silmedim ama bir haftadır açık şekilde odanın penceresi de açık genelde hala plastik bi koku var
Tevhide37 Tuba-M55 sirkeli suyla silmeyi öneriyorlar ama onu denemedim bebek yumuşatıcısıyla silmiştim ben ama gider gibi oldu geri geldi koku.doğuma 2 ay var ozamana gider inşallah
Tuba-M55 Tevhide37 bende deniyim ya benim de 2 aydan biraz daha az kaldı 🥲 kız kardeşimi bekliyorum gelsin silsin diye inşallah çıkar kokusu
Tuba-M55 Ballilokuum Kraft Siena aldım idarelik. Abim de tahta bi yatak gönderecek çünkü bakalım tecrübesizim daha kullanmadım yatağıile beraber hızlıca geldi trendyoldan. Fiyatı da uygundu 3500 gibi. Bişey
Tevhide37 Lalemmm12 yok denemedim dün karbonat koydum yatağın altına baya faydası oldu olmadı karbonatı üstüne serpip bekletip süpürücem oda kokuyu gideriyormuş
dogurangaplumba Tevhide37 sevindim kokuya fayda bulmanıza benim bütün eşyaların kılıfları sökülüyor hiç koku sorunu olmadı bugün puset gelcek bakalım o nasıl olcak ilk kızımdan kalma pusetinde kılıfı da sökülüyordu
elmaelmaelma Doğumununuza çok mu az kaldı? Odanın camını gün içinde üstten yarım açık bırakıp akşamları falan da 1 saat tam açsanız çıkar aslında kokusu bi süre sonra. Yani sildikten sonra tekrar tekrar uğraşmanın anlamı yok. Eğer zamanınız varsa bekleyin derim.