Annelik_yolunda Hanımlar sağlık ocağından aile hekimimiz gebe olduğumuzda bizi telefonla arıyormuş ama beni hiç aramadılar şuan 20 haftalik oldum . Aşı falan yaptiriliyormu hiçbir bilgim yok . Kaynanam ve annem falanda bilmiyorlar böyle şeyleri.
Melek3675 Annelik_yolunda beni de aramadılar 21. Haftanda kan idrar verdim tetenoz olmam gerektiğini söylediler bende kabul etmedim
Selbi777 Annelik_yolunda evet canım normalde arıyor yada wp tan yazıyor kan tahlili için çağırıyor yada gebeliğimi soruyor.
KayraVeAnnesi_06 Annelik_yolunda Arıyorlar normalde beni hemen aramışlardı , kaçıncı haftamda bilmiyorum ama tetanoz aşısı yapılıyor
Fatoss-16 Annelik_yolunda beni ariyolar tam kan sayımı tahlillerim yapiliyo her gittiğimde ebe arayıp gün veriyo
myavocado Annelik_yolunda Tetanoz için arıyorlar normalde. Ama yoğun yerlerde atlanabiliyor, veya sistemsel hatalar olabiliyor. Kendiniz gidip bir bilgi alın bence.
Cosimaniehaus Annelik_yolunda aramıyorlar kendimiz takip ediyoruz. Gebelik kaydı sonrası ne zaman geleceğimizi not edip verdi ebe.
SrpYlmz Annelik_yolunda valla ne hemşire arıyor ne hekim kendi çabalarımla ne zaman ne olduğunu öğrenip öyle gidiyuorum 24+6 yim
Cosimaniehaus Annelik_yolunda 20. Haftada tetanoz için gel dediler. Bebek hareketlerini hissetmeye başlayınca gel diyen de oluyor.
Tuba-M55 Annelik_yolunda benim sağlık ocağım yeni taşındo yakınımıza sistem oturmadığı için aramamıilsrdı. Kadın doğum doktorunuz tetanoz aşısı olman gerekli dediyse eğer 21.-22.hafta civarı sabahtan bi uğra bence aile hekimine hem kan baksın gitmişken hem de aşını olursun
lidyamom Annelik_yolunda beni aramadılar ben kendim gittim tetonoz aşısı için bence siz gidip bilgi alın
Zerrin27- Annelik_yolunda aramiyorsa sen git belki numaran yoktur güncel değildir tekrar ne zaman gelmem gerekiyor de aşıların olması lazım kan tahlili istiyor son haftalarda özellikle kan tahlilleri çok önemli bende kan düşüklüğü çıktı mesela önlem aldık
Yasemincee26 Annelik_yolunda aile hekimi değil de sağlık ocağındaki ebe her ay arayıp kontrole çağırıyor
Cimenn1223 Annelik_yolunda hamilelk icin kayit açtrdgmda 19.hafta da gel dedi ebe arıyor genel de aile hekimi degil
S12e28h46 @Annelik_yolunda bebim sağlık ocağım aradı hatırlattı hatta gitmediğim zamanda gelmediniz diye bile aradı oyuzden çok şanslıydım tetenoz aşısı olmam için yaklaştık 4,5 kez aradılar sonun da gidip olmuştum randevuya 1 gün kala arıyorlar hatırlatıyorlar
Zeyneb_mihrap76 Annelik_yolunda kaçıncı haftaydı bilmiyorum hemşire aramış beni ulaşamamış bana ulaşabilmek için kızlık soyadımdan kuzenlerime kadar ulaşmıştı 🙃🙃
Suliss76 Annelik_yolunda Ci haftada aradı beni o zamandan bu zamana her ay kontrolüm var 2 doz tetonoz vuracgini söyledi 1. Bitti 2. 22 Mayıs’ta sonrasında şeker yuklemesi falan oluyormuş geçen gittigimde kalp sesini dinledi tansiyonuna baktı bebişin 🦋