23 haftalık olduk sanki sezeryan olmuşum gibi kasığımda Ağrı var rahatsız etmiyor ama var kendini de belli ediyor acaba 23 haftası güncellemesi mi geçen hafta doktora gittiğim için kafam rahat bir sorun yoktu ama bugün kaşığımda ağrı var dönerken yada öksürürken kendini belli ediyor karnımın sağ kenarında da veya tam çözemedim normal mi