ogrtmn_27 evet sünnet sağ tarafa yatmak . Eğer sağ tarafa doğru yatılırsa bu toplardamara, rahim baskı yaparak kalbe dönen kan miktarını azaltır bu da bebeğe giden kan miktarının azalmasına neden olur. Sol tarafa yatıldığında ise plasentaya giden kan akımı artar ve böylece bebeğe daha fazla besin ve oksijen taşınır.
Ben sağ tarafıma yatıyordum çentik çıktı bebeğime giden damarda kan akışı yavaşlamıştı . Sol tarafa yatmaya başladık gün içinde de Tv izlerken kitap okurken sol tarafa verdim karnımı ilaç destekli de çektikleşme geçti çok şükür .