Ssevval233 geçmiş olsun, hiç bir zararı yok kesinlikle yaktırın daha fazla çoğalmadan. Doktorunuz çıkan et benlerini patolojiye gönderip iyi huylu mu kötü huylu mu onada bakar, içiniz rahat eder. Normal doğum olmuyor ve doğum sonrası kesinlikle tedavi olmanız gerekiyor çok geçmiş olsun 🤍