Sakineoncu benim sürekli olan bir ağrı siyatik maalesef geçmiyorda gebelik öncelerinde kortizonlu iğne yapıyordu doktorlar arada ama yani 1 , 1,5 ay idare edip sonra tekrar başlıyordu o yüzden sert zeminde oturma , sandalyede uzun süre otuma , yürüyüş, iş yapma , spor , yorulma sonrası hep çekiyorum 🤦🏻♀️ gebelik sürecinde de beni en çok zorlayan konu hata gebelik ilerledikçe ağrılarım daha sık daha çok olmaya başladı , bu ağrı kuyruk sokumunda başlıyor ayağıma kadar vuruyor ne yatabiliyorum ne ne yattığım, oturduğum yerden kalkabiliyorum . İğne falan hiç yaptırmadım magnezyum verdi doktorum onu kullanıyorum ama pek etki etmiyor bir şekşlfr idare etmeye çalışıyorum . Size de çok geçmiş olsun umarım geçer .