Beyzanursenn
Ünv zamanı ank da yaşıordm.
Diyetisyene ek olarak, şimdi adı deişmiş ama,
Gazi ünv nin yanında, eczacılığın tam karşısında devlet demir yolları hastanesi vardı. Tam tren durağının orda. Adı deişmiş diye duydm ama orası hala var.
Orda akupunktur yaptır.
Akupunktr çok işe yarıo.
Diyetisyen olarak bilemiyorum.
Bende hamilelikte dana gibi oldum ve nasıl zayıflancağını biliyorum.
Zayıflamanın bende en önemli kuralı, spor en az 1 saat o da gerçekten yorucu olmalı. Ve aç kalmak.