Nrgl21 Mamma ana kucağını aldım da beklediğimden küçük geldi kullanlar varmı kaç aya kadar kullandınız
qusel Nrgl21 aa bende çok almak istiyorum henüz erken diye almadım babayjorn ile ayji olculerde mi bakmak lazım hiç aklima gelmedi öyle karşılaştırmak. Çevrende bebek varsa bı denesene cnm
mommys1 Nrgl21 bebeğim şuan 4 aylık ben almadım ablamlarda dedi dönmeye başlayınca kullanamazsın diye birde her bebek sevmiyor anne kucağını
Nurglsari Nrgl21 bende aldım ama bu modeli değildi ama benim ki gayet normal aslında boyutu zaten en fazla 9 aya kadar kullanıyolar diye biliyorum .
Nrgl21 mommys1 40çıktıktan sonra kullanır bence uzun süre kullanacağını düşünmüyorum daha doğuma var inşallah memnun kalırım bebeğin kendi hareketli sallanması güzel
Nrgl21 qusel belki de ben büyük bekliyordum ondan gözüme küçük geldi hatta yorumlara baktım bi daha öyle beklediğimden küçük geldi