Sevvcann aserdiysen bitane yeseydin normalde de zararli belli mevsi var zaten onun yemek icin ki hamilelikte hic tavsiye edilmedigini biliyorum ,, bisey olmaz en kotusu gida zehirlenmesi kusma ve isal ki hamilelikte gida zehirlenmesinin bebege zarari olmadigini soylemisti doktor 🙏🏻🙏🏻Insallah olmaz ama