asellimomm Hanımlarr 40 ım çıktı korunma yöntemi kendi ebem 3 aylık iğne de düşünebilirsin bi doktoruna sor dedi yarın kontrolum olacak sorucam ama spiralle iğne arasında kaldım sizler hangisini tercih ettiniz hangilerinden memnunsunuz fikire ihtiyacım varr
Cimenn1223 asellimomm spiral daha garanti igneyi benm doktorum önermedi rahim kanserine yol aça biliyor dedi ama yinede doktorunuza sorun
1prensesannesi__ asellimomm yengem bu igneleri olurken hamile kaldı ustelik senelerdir adet kanama falan görmüyodu 6 aylikken ogrendi hamile oldugunu
Pindal Bence spiral daha iyi iğne şuanlık çok yaygın değil ama spirale rağmen hamile kalanlarda var 2sinde de biraz olsun risk var
asellimomm hayalim35 ben korkmuyorum doğum yaptık o hafif kalır bence yanında ama korur mu acaba diye düşünüyorum
hayalim35 asellimomm bilmiyorum ya valla korkuyorum bi de bazı kadınlar da adette sıkıntı yapıyor ağrı yapıyor gerçi hangisi yapmaz ki ay bilmiyorum valla bnde perşembe ebeye soracam konuşalım dedi