Damla3376 Arkadaşlar merhaba.ben 10 haftalık hamileyim göbek bölgemde kaşıntılar ve gıdıklanmalar başladı annem içten yırtılmaların başladığını söyledi ondan kaşınıyormuş.yırtıkları önlemek için napmam lazım nemlendirmek için hangi yöntemi uyguluyorsunuz?
Rstasar Damla3376 halis zeytinyagi suruyorum surdugum yerler asla catlamadi cok sukur 29. Haftamdayim,kalcama surmemistim orasi catlamis yani baya ise yariyor.Catlamasa kalcam da catlamazdi demekki cildim catlamaya musait.Bol bol zeytinyagi kullan derim
yesimerdinc Damla3376 onuda uygulayabilirsin doktorum bana üni mom çatlak yağı önerdi bende hafiften kasoniyorudum kullandıktan sonra kadınımı kesti inşallah olmaz catlaklarimiz kalcana ve gogsune de sür birde hindistan cevizi yağı çok iyi geliyomus
Kardii Ben hindistan cevizi yağı ve zeytinyağlı vücut kremi sürüyorum 7.5 aylık hamileyim ve çatlağım yok çok şükür apandist ameliyatı olmuştum küçükken onun izinin altında morarma oldu iki tane nokta kadar sadece o da orası çok gerildiği için oldu doğumdan sonra bişey kalmaz diye düşünüyorum
-tugbmrt Damla3376 ya bende yaptım uzandım hareket etti ama dedim yine de belirti vermeden felan bsy olurmu