Maviss718 Kızlar cinsiyet öğrendinizmi kaç kilo aldınız birde bu ara benim sık idrara çıkma sorunum var sizdede oluyor mu 🥰
Gul_pempe23 Maviss718 14 haftamda gıttım gostermedı uşağım😀 suan 17+4 olduk pazartesı kontürele gıtcem inşAllah busefer gösterir ıkıncı gebelıgım ılkınde 12 haftamda erkek oldugunu soylemıstı doktorum bu bıraz nazlı cıktı😀
Gorkemm Maviss718 ay benim ilk 3 ay çok oldu idrara çıkma şimdi düzeldi şükür 2.5 kg aldım cinsiyeti kız bi oğlum vardı inşallah sağ salim kızımı da kucagıma alırım sağlıklı sıhhatli doğar sizin durumlar ne cinsiyet belli mi
EceQueen 17+1deyim. 3 gün önce öğrendik daha cinsiyeti💙💙 kilo almadım henüz, bulantılar baya azaldı bi haftadır çok şükür🙏🏻🙏🏻