2mnnosanne123 iyi aksamlar. 2 li taramam temiz çıktı ama doktrum ısrarla sıvı testi dha iyi sonuç veriri bu testler yanılma payı çok yüksek yapalım diye ısrarcı oldu neden acaba başına gelen varmı. (devlet hastanesinden doktrum)
Tazeeanneee 2mnnosanne123 valla canım aynısı bana oldu ikinci çocuğum doktor %10 down olma ihtimali var dedi fetal dna yaptır dedi ama Yaptırmıcam herkese bu değerleri veriyorlar bence
gizem0403 Ya bende bilmiyorum ama bu sıvı alma muhabbetini son zamanlarda çok duyuyorum. İstiyolar zorla nedendir bilmiyorum ama
2mnnosanne123 gizem0403 evet zorla bide diyor düşük tehliken olabılır ben bu riske nasıl gireyim mi acaba ücretlımı onu sormadım sinirlendim diye sonra bi kagıt imzalattı yaptırmak istemediğime dair
2mnnosanne123 alparslan21 bi sorun varmı dedim oo dedi 10 gün öncede özeldeki doktrma gitmiştim o hiç bi sorun yok demişti 2 li testinde temiz çıkarsa kafan rahat olsun dedi
2mnnosanne123 alparslan21 elazıglıym ama balıkesirde yaşıyoruz doğum allah nasip ederse elazığda yapmayı düşünyorum
2mnnosanne123 Tazeeanneee bende yapmayı düşünmyorum bi belge imzalattılar sorumluluk bana ait diye ilk hamilelgimde böyle bişeyle karşılaşmamıştım