Ftmaa28 ilk doğumumda hastaneden elbise gecelik istediler ameliyattan çıkınca hemşire onu giydirdi direk çok rahattı öyle. 2 takımda tişörtlü normal pijama koymuştum ben öyle lohusa takımı falan almadım. Kalma süremiz biraz uzadığı için yetmedi ama 1 günde kalsam yetmeyecekti yine kanama ufakta olsa geçiyo sürekli değiştirme ihtiyacı duyuyosun. Bu sefer ne olur ne olmaz en az 4 takım koyucam önü düğmeli kısa kollulardan aldım bi tane üstü askılı altı uzun aldım, 2 tane de yine tişörtlü takım koyarım garanti olsun diye. Evden getirilir ama acil lazım olursa sıkışmaya gerek yok diye düşünüyorum 🤗