cnrbia Bebek arabası bakıyoruz çok kararsız kaldık aldığınız,kullandığınız,memnun olduğunuz veya alıpta memnun kalmadığınız bebek arabası hangisiiiii 😂😂
aogoya cnrbia cybex der geçerim ben onu kullandım 1. Bebeğimde arkadaşım prego kullandı oda çok memnundu
Seymalar cnrbia joie chrome kullanıyoruz çok memnunum bir tık ağır ama sürüşü filan çok konforlu ve güzel gerçekten. Biraz daha ufak hafif isterseniz hamilton da çok güzel ✨
Hamilebirisi_06 cnrbia baby plus travel sistem hiç memnun kalmadım Joie Chrome aldım çok memnunum hafif pratik kullanışlı sadece tekerleri büyük katlayınca biraz yer kaplıyor
06Canan cnrbia 4 yıl önce kızıma baby care almıştım hala bugün almışım gibi duruyor oğluşumda kullanır nasipse çok memnun kaldım
Hatcsezgin cnrbia chicco goody xplus bebek arabası ve pusetini aldık hem çok şık hem hem kilo olarak hafif, travel ve kabin boy arası olması hem kuvvet hem hafiflik için ilk tercihimiz oldu.
Rabia_minnak cnrbia Ben bebeğime sunnybaby aldım daha kullanmadık ama çok beğenerek aldık inşallah güzel ve kullanışlı olur
Drfatma Ben de prego axis aldım çift yönlü olması ve yön değiştirirken çıkarmaya ihtiyaç olmaması, pusetinin olması ve takılabilmesi, hafif olması çok beğendiğim yönler öneririm
Elku cnrbia Kraft napoli aldım ben ama daha bebeğim doğmadı alırken çok beğendim daha kullanmadım umarım kullanırken de rahat ederim pratik geldi bana travel sistem
M-Urass_Mom cnrbia Gerçekten sağlam, şık ve kaliteli bir şey arıyorsanız Kanz X-Go Plus modelini öneririm. Ben aldım gerçekten çok iyi