Rabiul 30+1 im bebiş sürekli toplanıyor sonra kendini rahat bırakıyor , baskı uyguluyor tansiyonumun düştüğünü hissediyorum nefes alırken zorlanıyorum pozisyon değiştiriyorum ama fayda etmiyor 16.17. Haftamdan beri sürekli toplandığı için sorun etmiyordum ama şimdi yalancı kasılmalar da başlayacağı için tam olarak nasıl bir şey ? Bacak arası ağrım oluyor bazende regl olacakmış gibi ağrım oluyor pazartesi günü doktorda randevum var yarına kadar devam ederse doktoruma gideceğim
Buszul Rabiul ben de 31 haftalığım sürekli bende de toplanma oluyor şu sıralar. Bunun kasılma olduğunu yeni öğrendim. Önemli bir şey değildir umarım
myangelson Rabiul kasılma bu bahsettiğin canım. Hareket ettikçe veya uzaninca geçmezse, kasılmaya eşlik ağrı da varsa, şiddeti artıyorsa, düzenli geliyorsa, günde 10 dan fazla oluyorsa gerçek kasilmadir canım
yenidenanne34 Rabiul Magnezyum kullaniyor musun ? Benimde günde 4 5 kere oluyor ve uzun sürmüyor 1 dk falan doktorum normal oldugunu söyledi ve magnezyum verdi bana. Surekli ve duzenli olursa doktora gidilmeli tabi hemen. 31+1 bende
Meyyece Regl ağrısı gibi bir ağrı hissetmeniz yalancı kasılmadır. Sancı zannediyor ama yalancı kasılma ın en büyük özelliği düzensiz olması ve aniden geçmesi
Rabiul Meyyece düzensiz olması ve aniden geçmesi Bunu biliyorum regl gibi ağrı dışında başka belirtisi var mı yaşadıklarımdan farklı bunu merak ediyorum
Rabiul Buszul bende daha öncede toplanma oluyordu o alışkınım ama regl gibi ağrı ve bacak aramda ağrı olunca tedirgin oldum
Rabiul myangelson bende gün içinde 5-6 kere oluyor şu sıralar ama düzensiz düzenli değil doktorum tansiyon düştüğünü hissedersen sola uzan dedi ama o zamanda geçmiyor
myangelson Rabiul Allah Allah bir doktora mi gitsen acaba geçti mi ağrın? Bir de enfeksiyonun falan var mı ondan olabilir mi
Rabiul myangelson bugün daha iyiyim canım olabilir pazartesi randevum var zaten doktorda biraz işte yapmıştım oda tetiklemiş olabilir muhtmelen
Rabiul yenidenanne34 16. Haftamdan beri kullanıyorum canım o haftalardan beri bebiş toplanıyor çünkü o yüzden çok sorun etmedim ama şimdi ağrılar da başlayınca birde haftamız ilerlediği için kasılma mı değil mi bilemediğimden sordum
yenidenanne34 Rabiul ben ilk gebeligimde de yaşıyordum bunda da oluyor rahim kendini doguma hazırlıyor canım dedigim gibi onemli olan düzenli olup olmadığı insallah hayirlisiyla kucağımıza aliriz bebislerimizi 🌸