Zeynepali Kizlarrrr yawruma Mustafa Tuğra ma Minigime kavustum yazicaklarim uzun olucak ama hakkinizi helal edinnnn... kizlar 3 ocak gunu 00.20 de dogum yaptim 1 ocak da nisanim geldi ogun dr. Gittik acilma 1 cm sancilar duzensiz ama tansiyonun biraz yuksek eve gid dediler ve geldik ve bnde daha da nisan gelneye basladi sancilarim sklasti snra yine nişan geldi baya cok sekilde derken sancilarim 10 dk dan 6 dk ya kadar dustu tansiyonum ise yine firliyor 16 10 syrekli takip oldugum Sami ulus bestepe gittigimde yatak olmadigini bni baska hastaneye gndericeklerini soledu ve bana acilmam yok sancin da yok tansiyona da onem vermediler ama bn sinir krizleri gecirdim tamamen hayal kirikligi bni baska hastane kabul edmez dedim ozmn git sancini evde cek belki dogum yapip giden biri olur eee giden olmazsa dedim tam dogurmak uzereyim ne olcak dedim ilk dogum 12 saat surer merak edme kockaca ankara da seni kabul edecek hastane bulursun bn sinirden sancidan agla aglaya esim bni baska hastanye goturdu zekai tahire 4 cm acikligimin oldugu sancilarimin kuvvetli oldugunu dogumum basladiguni tansiyonmunda yuksek oldugunu solediler hemen yatis verildi saat 9 da yattim sancilarimi gebe okulnunda nasil karsilamam gerektigini nasil ikinma vs. Hareket egzersiz yuruyus yaparakkk 00.20 de dogum yaptim cok hizli acilmam oldu guzel ilerledi hersey bgn de evimizdeyiz 2850 grm dogdu bnm minnagim Rabbim herkese nasip edsin sormak istediginiz varsa cevaplarimm
Annesininbalbocugu Zeynepali Canım rabbim bebişinizi size bağışlasın inşallah Rabbim anneli babalı büyütsün 🤲🏼 Ben bir tek bu sancı işini çözemedim canım dakika nasıl tutulur onu hala anlamadım 🤷 Bira yardımcı olur musun 🤗
Hulyaaaaa75 Zeynepali hayırlı olsun canm allah sag saglm analı babalı büyütsüm inşallah darısı bzm basımıza insallah okdar cok istyprumki normal dogumu bebegmle hemn ilgilenebilmek için daha 37+3 üm ben 38+ da dogum cok istyprm daha bekletmesn benm mnnak kızm 🙈 bısey sprucam canm squat a flan başlmak istyorm merdven inip çkmak istyorum da erken mi suan baslasammı blmiyrm
Zeynepali Cidden dogum yaptıktan snra anneme daha da saygim sevgim artti kadinlara cok deger verilmesi gerek cidden canindan can cikio .. hic de kolay dgl
EMFE Zeynepali hayirli olsun oncelikle.benimde dün geldi nisanım 38+6 bugünde gelmeye devam ediyo .acıkmam yok bebek yüksekte ve sancılar nst cikiyo ama ben hissetmiyorun😏ne olucak ama bilmiyorum
Zeynepali EMFE egzersiz yap yuruyus yap mitlaka comel kalk azicik sanci bile varsa sanci hirdinde comel ikin
Esse Zeynepali ya canım ben de 39+2 oldum yalancı sancı çıkıyor bi de rahşm de yumuşama var ne yapsam da nişanım gelse bebek kanala inse DİE araştırıyorum hep ne yapmalıyım bilgin var mı?
EMFE Zeynepali sancı nst 100 cikiyo.ama ben hisetmiyorum.bir tek nisan geldi. Kanala inmemiş sizce inermi
SelmaDalAlper Esse ben 39 haftalığım sancı falan birşey hissetmiyorum sancı nasıl birşey ben mi anlamıyorum acaba
Esse SelmaDalAlper bende de karnım taş gibi oluyordu nst de de böyle oldu sancıymış bu meğer sıklaşırsa gerçek sancı olur dedi doktor şimdi düzensiz sancı
Mino SelmaDalAlper doğum sancısını anlamamak imkansız o dayanılması zor sancıyı enkaz 2 saat yada 1 saat çekmeden doğum olmaz korkmayın boşuna