Zeyno_01 İnanılmaz derecede kasık ağrım var ve goguslerjm balon gibi şişti adet düzenledi yaşıyordum adet olmadan yoksa hamile mi kaldım yada adet mi olucam ikilemdeyim 😔
Hatcsezgin Zeyno_01 Kesinlikle hiç bir fark yok arada deli gibi kasıklarım ağrıyor bacaklarım çekiyordu reglim geliyor gibi hamile kaldığımda hatta ilk 2 aysa sık sık devam etti bu belirtiler.
ayse_varol Zeyno_01 Canım benim de düzensizliğin var hatta ilaçsız adet olmuyorum. Tüp bebek sürecinde ilk hamileliğimde sanki rahmime iğne batırıyorlardı kazı çalışması gibi. Tabi istersen bi test yap belli olur.