Hanimlar merhabalar bu ay aslinda transferim olucakti ama malesef iptal gibi.. Sabah öglen aksam toplamda 6gece yatmadan da varginaldan 2 estrofam aliyorum ama malesef hala 6.5de.bir ay ertelencek olmadi prp yapilcak. Yaptiranlar varmi aranizda acaba?