Gzd5 Selam kızlar 18 haftalık hamileyim hamileyken saç hızlı uzuyor diyorlar ama bende birşey değişmedi sanki😁 tahminen bu aşırı hızlı uzama ne zaman olur ? Yaşayan var mı
amayinedeiyiilerledim Gzd5 benim hızlı uzamadı ama dökülmesi neredeyse yok denecek kadar az. Onda da sanırım doğum yaptıktan sonra çok dökülme yaşanıyormuş ne olacak bilmiyorum 🥲😁
BabyAta Gzd5 benim çok hızlı uzadıı hemde dökülmesi tamamen durmuştu. Kullandığım vitaminler sağolsun 😂😂
ecmelmirzaogluu Temmuz anası olucam rahat edeyim diye kestire kestire 7 ayda 4 kez makas girdi saçıma 😂 ben de tam tersi hızlı uzamasından ve aslan yelesi gibi olmasından şikayetçiyim hamilelik sürecinde 😂 harry potterdaki hagrid gibi geziyorum sabah uyanınca evde haha
Ceed_mom Gzd5 benimde dökülme epey bi zaman sürmüştü sonra 4 ay falan olunca canlandı uzadı ve şimdi hiç dokülmuyor doğumdan sonra ne olacak bilemem 😅
ayse_varol Gzd5 Hep öyle derler😂 benim bir uzama olmadı ama normalde saçım aşırı dökülürdü şuan ise yok denecek kadar az.
Fatoss-16 Gzd5 bende doğumdan sonra dökülmesinden korkuyorum Instagram’da denk geldim gebelikte hiç dökülmesi olmamış şükür ki benimde aynı ama emzirme döneminde baya kellesme olmuş
aysemor Gzd5 valla ben 35.haftadayım son bi kaç haftadır geç yağlanıyor dolgun duruyor saclarım. Dökülmesi durmuştu ama başından beri o kadar ilaç iciyoruz ki vitaminler falan. Yeni bebek saclarda cıkıyo sacını yapınca belli oluyor
BabyAta Gzd5 başından beri böyle benim, hamile kalmadan oncede vitaminlerimi kullanıyordum onların etkisi büyük. Vifolic, vicium, fertamir kullanıyorum. Doğurdum hala kullanıyorum önemli bence takviye almak
yeschef-13 Gzd5 Kullandığınız takviyeler ve kan değerlerinizle ilgili bu durum benim saçımda tırnağımda hızlı uzuyor 2 kere kestirdim saçımı mesela 36+2