Rbiabs
Siz kontrole gidin anlayacaksınız beni ben ilk bebeğim de hamile kaldım 12 haftaya kadar çok doktor gezdim İstanbul a gittim orada doğum yaptım. İkinci de burada idim yine çok doktor gezdim şu isim yapmışlar falan hep gittim dedim doktor bulamıyorum sanırım İstanbul a gideceğim. Forumda Ahmet hocayı dediler umutsuz gittim o kadar şaşırdım burada gördüğüm en ilgili doktor. Kızımı onda doğum yaptım. Şimdi üçüncüye hamileyim bak gittim odasına girdiğim gibi hatırladı beni. Veysel toprak benim çok eski arkadaşımn abisi ona da gidebilirim ama Ahmet hocadan çok memnun kaldım benim riskli gebelik çok güzel yönetiyor. Ailem diyor gel burada doğum yap iki küçük çocuk var biz uzunca bakalım sana hayır dedim doktorm çok iyi gelemem. Ben de preaklamsi var bebeğin gelişimini engelleyen bir şey bak bebeğim 37 de 3250 doğdu Ahmet hocaya gözüm kapalı güvenirim