Kızlar ben şeker ölçümü yapıyorum birkaç gündür sonuçlar hep bu ve buna benzer çıkıyor . Bugün akşam yemeğinde sarma yedim . Birde bu sonuca bakmadan bir 15 dakika önce meyve suyu içmiştim bir bardak
Kahvaltıdan önce :106
Öğle yemeğinden 2 saat sonra;-117
Akşam yemeğinden 2 saat sonra ;199
Gebelik şekeri olabilir mi bilmiyorum yarın hatta dahiliyeden randevu aldım troid için gidiyorum birde şekeri söylesem mi ? Yoksa kadin doğuma mı söylemem gerekiyor en son geçen haftalarda baktırmıştım kan tahlili ile idrar tahlilinde şekerle ilgili bir sıkıntı çıkmadı . Sanırım 5 kg aldım hamileliğimde . 21 haftalık gebeyim