Ysn canım benim oğlum 7 aylık ve neredeyse 2 aylik olacam hamile adet sancisi gibi değil başka türlü hep ağrım oluyor bazen adet sancisi gibi şimdiden başladı inşallah açılmaz ya dikisim bana da doktor dedi 10 gun alacaz ağrıların başlamadan dikiş açılmadan bi korktum şimdi ya