39+4 olduk bugün doktor kontrolünden sonra doktorum Nuray hoca 3 gün sonra tekrar gel dedi 40 haftalık olunca neler olucak acaba yatış mı verir doğum mu olur bilmiyorum sancılarım yok açılmam da yok diye biliyorum Çiğli eğitim ve araştırma hastanesinde doğum yapanlar varsa tecrübelerini paylaşa bilir mi acaba beni biraz tedirginlik sarmaya başladı