kitten11 Selamlar 25+1 im sola yatmaya dikkat ediyorum ama kızım hep sol tarafta hareket ediyor , ne zaman sola yatsam yattığım kısım kıpır kıpır hareket ediyor acaba rahatsız mı oluyor
Damlaozzz kitten11 Hayır sol tarafta yatmanız aksine bebek için daha sağlıklı kan akışı açısından da çok önemli ☺️
Yasemincee26 kitten11 bende de öyle oluyor bbeğimi eziyormuşum gibi hissediyorum hemen diğer tarafa dönüyprum korkuyorum
Buszul kitten11 bebeğin hareketli olması keyifli olduğu anlamına geliyor rahatsız olduğunu düşünmeyin. Ben de 20. Haftadan beri mecburi sadece sola yatıyorum sağ böbreğim şiştiğini için. Şu an 31. Haftadayım. İlk başta baya zorlandım ama alıştım artık
xhbgns kitten11 Sadece spla yatmanız gerektiğini doktorunuz söylemediyse herhangi bir sorun yoksa gebeliğinizde istediğiniz gibi yatabilirsiniz doktorunuza da danışın yine de tabii ki ama hep bir tarafa yatmak bir süre sonra iyice ızdırap oluyor
Ipekbayrak Tam tersi rahat ettiği için hareket ediyor çoğunlukla sola yatılmalı ama sağa da yaptırabilir düz yatmak tansiyonu etkiliyor