kumsal__ kuzum adetin 2.günü gidiyorsun yumurtaların uygunsa başlıyorsun iğnelere. Yumurtlama günü gelene kadar devam iğnelere ilaçlara. Sonra anestezili opu işlemi oluyor. Yumurtaların toplanıyor ertesi günden itibaren her gün seni embriyolog arıyor, döllenme oldu-olmadı, önde veya geride gidiyor diye. 5 veya 6. Günde son durum belli oluyor. Bunun sonunda sen bir adet geçiriyorsun, sonraki yumurtlama kısmında değerlerin el verirse transferi yapıyorlar. O da 10 veya 10 gün sonra kanda belli oluyor. Süreç çok sancılı psikolojik olarak, ama unutmayın yaptığınız her iğne, verdiğiniz her sınav yavrunuza daha da yaklaştırıyor sizi. Buna tutunun, güvenin. Ben 24 haftalık oldum ama maalesef hâlâ o psikolojiden çıkamadım. Kolay değil ama dayanın, yalnız değilsiniz