Mervehny ben de aynı şekilde düşünüyorum. Suni sancıya baktım bu akşam. Bebeğin kalbi takip ediliyormuş, suni sancı sırasında bebeğin kalp atışları zayıflayabilirmiş v.s. Ben de çok normal doğum istedim, istiyorum ama şimdi diyorum bir şey olursa, bebek strese girerse…. Doktorum pazartesi yeter artık derse kabul edeceğim 🤷♀️ umarım sizin de benim de tüm normal doğum isteyip bekleyenlerin saatler içerinde sancıları gelir 🙏🏻 su gibi doğum olur… ama olmazsa da hayırlısı buymuş demek…