Fatmanuraksu21 bitterturbo benimde ilk 8 haftalık evliyim 7+1lik hamile erken hamile kalmakta sıkı ti imis
bitterturbo Fatmanuraksu21 hep hazır değilim sonra sonra diye ötelerdim hamile olduğumu öğrendim hala öyle hissediyorum ama insan zaten kucağına almadıkça anne olduğunu tam kavrayamıyor bence
ggganlar Hastanelik olacak kadar kötü oldum bende serumlar ilaçlar çok zordu şuan 19 hafta oldu hala bulantılarım var ama kusmuyorum en azından inşallah öyle olmaz çabucak geçer sizin
Fatmanuraksu21 Seymalar gunde iki kere mı alıyorsunuz siz eczacı demiş 2 keredir isterse bir kere alsin
Kseymak Benimde berbat geçiyordu ve sürekli kusma vardı hiç birşeyi midemde tutamıyordum prilam ve hastanede doktor gözetiminde takılan serumlar iyi geldi
NesrinMaraz Benim de öğürmeler durmuyordu mecbur kendimi kusturdum daha baharatı az daha çok meyve salatalık vs yiyorum daha rahat geçiyor bi de üşütmemeye dikkat edin 🍀
Zynp27M Fatmanuraksu21 Hicbisey tam anlamıyla çözüm olmuyor cnm ilk ogkumda 7 ay çektim şimdi kızımda 6 ay
Fatmanuraksu21 Zynp27M ayyy inşallah benim kısa sürer ben ağrıya kabulum ama mide bulantısı berbat bişi