miniiiikfasulye Kızlar doktorumu aricam da mesai dışında 10 büyük 6 küçük 83 kalp atışı iyi mi anlamıyorum ben hiç normalde değer kaç olmali
snowglobe miniiiikfasulye yüksek olmadığu sürece sorun yok demişti bana doktor. Benim 7 8lere iniyordu
Elifb_ miniiiikfasulye aramana gerek yok gayet normal. Benimde 8-4 e düşüyordu kontrole gittiğimde söyledim hamilelikte olur dedi çok yüksek çıkarsa bilgilendir doktorunu
Gebektos67 miniiiikfasulye benm normalim 9 a 6 ydı hamilelikle birlikte 10 a 5 oldu. Eğer kendinizi kötü hissetmiyorsanuz endişelenmeyin. Tam dinlenmiş halinizle ölçerseniz normal değerinizi bulabilirsiniz.
miniiiikfasulye snowglobe İyi bari ama sağ gözüm çok atıyor iki uc haftadır gebelikte oluyor dendi şekere de bakıldı normal
snowglobe miniiiikfasulye valla hamilelikte her şey normal geliyo bana artık. Bugün göz seyirir yarın bacak ağrır öbür gün kol uyuşur 😂
miniiiikfasulye Gebektos67 tam dinlemiş halimle ölçtüm hatta biraz tatlı yedim gözüm çok ağrıyor diye dedim belki düzelir düşünce böyle oluyorum
miniiiikfasulye snowglobe Harbiden ya 😂 anam ikinci daha betermiş ilkinde acaba acemiydik diye mi bilmiyorum şuan yaşlı gibi his ediyorum
elmaelmaelma 12-8 idealdir, 11-7 de normal. Sizin bi tık düşük ama bir rahatsızlık vermiyorsa herhangi bir sakıncası yok.
Elifb_ miniiiikfasulye rica ederim 🤍 tansiyonun düşük çıkınca tuzlu ayran iç ve az az sık beslen eşim doktor kendi hastanesindeki uzmana danıştı böyle söylemişti bende böyle yaptığımdan beri daha iyiyim 🌸
elmaelmaelma miniiiikfasulye düşük tansiyon halsizlik, bayılma hissi falan yapar. Göze ağrı vurduğunu hiç duymamıştım.
miniiiikfasulye elmaelmaelma Belki sebebi başkadır bilmiyorum söylediğim zaman gebelikte oluyor dendi ama düşük tansiyon olduğunu yeni fark ettm