Bsrozdmr1305
Arkadaşlar geçen hafta doktora gittim adetin 2 yada 3.günü gel bazı testler yapacağız dedi bu sırada eşimde Perşembe ürüoloğa gidecek Bnde Pazartesi adet olucam diye beklerken dün oldum ve Pazartesi 4.günüm olacak o gün gitsem olur mu illa 3. Gün mü olması lazım 🤷♀️