Kızlaar iyi akşamlar herkeze. Bez stoğu yaptınız mıı ?
Kızım var 4 yaşında ona sleepy kullanmıştım ve çok memnundum. Fakat sleepy diğer bezlere göre yapı olarak baya küçük. Şu an 4 aylık hamileyim. Erkek bebek bekliyoruz. Sleepy nın yapısının küçük olduğunu bildiğim için hiç sleepy düşünemiyorum farklı marka kullananlar (özellikle erkek anneleri ) fikir verebilir mi ? Baby turco,molfix ve goon arasındayım daha çok