Susu13 Devlet hastanelerinde bazı kadın doğum doktorları perinatolojiye kayıt açıyor. Perinatolojiyede randevu alarak gidiyorsun orası yapıyor. Ama çoğu doktorda bu kaydı açmıyor. Araştırma Hastanesi’ne git diyor. Araştırma Hastanesi’nde kadın doğuma gidiyorsun ordan seni bir yere yönlendiriyor hastane içinde bir bölüme. Orasıda sana randevu veriyor su gün gel diye. Anlayacağın devlette işleri baya zorlastiriyorlar