Momunddad benim 30+5 te sancılarım çıkmıştı bebek çok aşağıdaydı doğum pozisyonunu almıştı ve Rahim ağzı kısalmıştı.doktor sancıların böyle devam ederse ciğer geliştirici yaparız demişti.33+3 te de aşırı sancım çıktı 1 gece yattım serumlar ilaçlar o gün vurdular 2 dozu da. Şuan evde yatıştayım ilaçla devam ediyoruz.