Happinessoon Kızlar bi tavsiyeniz varmıdır geceyi sabah ettim kaşınmaktan öldüm görünürde hiç bişey yok ama inanılmaz kaşıntım var 2 gündür kaşıntı kremi falan sürdüm ama banamısın demedi sabahta sirke ile teharet aldım biraz yaktı ama çok az hafifletti ama geçmiyor pazartesi kontrolüm var ona kadar ne yapabilirim başkaa geçmesi için ? 38+4 teyim 😓
Happinessoon Normail doğum istiyorum ama mantar falan varsa normal doğuma engel olmasından korkuyorum 😞
bebekteyaparimkariyerde Happinessoon dışarda tuvalete girdin mi? Vajinal ağdanı yaptır bende kıllanma başladığı zaman inanılmaz kaşıntı oluyor.doktorunu ara o bi krem önersin.
Happinessoon Elifkedi ay bende bilmiyorum ya yolun sonuna kadar geldim böyle bişey çıktı çok üzgünüm 😞
Arin31 Happinessoon travazol krem kullan anında etki ediyor bende ara ara kullanıyorum doktorum yazmıştı