Ozlemgunes123 Kızlar bugün kontrole gittim doğum ücreti sezeryan da normalde şuan 45 bin ve benim daha 6 ayım var muhtemel 60 doğru cıkar o zamana kadar sürekli zam geliyormuş çok dazla değil mi
Sedef2906 Ozlemgunes123 valla bugün öyle bi deneme amaçlı devlete gittim kontrole damar yolu açıldı bi sağlık sorunundan ötürü 2 saat öyle bekledim ne birşey taktılar ne birşey yaptılar neyse zaten hastane tıklım tıklım ilgi alaka hiçbirşey yok insanın yüzüne bile bakmıyorlar damar yolunu çıkarttırmaya gittim adam kolumu sökecekti yerinden insan bi sıvı döker bantı yumuşatır demi yok hort diye söktü çıkardı canım öyle bi acıdı ki yani demem o ki bu sadece deneme amaçlıydı gerekirse kredi çeker yine de özel de doğururum
aogoya Ozlemgunes123 ist tema hastanesi bht clinic Normal 45 sezaryen 65 gibi bişeydi tabi ben doğurana kadar yıl sonu olacak bir artış görecek ağustosta fix bu hastanede hep böyle 🥲🤣 hadi olsa 55 ebe 25 80e doğururum 😂😂😂 ay sinirden gülüyorum herşey çok pahalı
Busragokhan0911 Ozlemgunes123 benim gittiğim hastanede de 40 bindi. Sadece yeni yıldan sonra 2 kere zam geldi. Ben paket aldım. Sizin daha çok car. Artınca da fazla fazla artıyor. 60 bini geçerse şaşırmayın. Paket niye almıyorsunuz. En azından fiyat sabitleniyor.
Ozlemgunes123 Sedef2906 heryerde aynı devlet hastanesi çalişanlar bıkmış hayattan hasta görmek istemiyorlar resmen
Nuurr_00 Sedef2906 devlet gerçekten berbat ya söylüyorlardı da ben inanmıyordum 1 hafta önce yüksek tansiyon dan kadındoğum acile gittim. Bana diyor ki kadın evde eline tansiyon aletini almışın ölçüp ölçüp kafana göre gelmişsin. Aşırı sinirimi bozdu. Bende dedim napim gelmeyeyim mi yüksek çıkıyor tansiyonum. İçeri gitti doktora da aynısını söylüyor ağzında da sakız gevşek gevşek sallana sallana yürüyor. O gece yatışımı vermişlerdi ben imza atıp çıktım kendi doktorumu arayıp özele gtiim
Alynq Sedef2906 bence sizin gittiğiniz hastanedeki çalışanlar öyle denk gelmiş ama benim gittiğim hastanede doktorlar çok ilgili çok çok tatlı dilli. Özele de gittim 2000₺ verdim muayene oldum biraz fazla soru sorunca doktor bunaldı bu kadar sormana gerek yok ben aksi bir durum olsa zaten söylerim falan dedi ama ilk gebeliğim yani pek tecrübem olmadığından danışmak istemiştim sadece. Bence tamamen şans meselesi devlette gittiğim doktorlar günde 80 tane hasta bakmasına rağmen gayet tatlı şekilde cevap veriyorlar
aslanbeyy Ozlemgunes123 fiyat çok fazlaymış , başka imkan olmayınca yapacak çokta birşey yok maalesef🙄 fiyat sabitleme yapsanız olmuyor mu acaba?
Sedef2906 Ozlemgunes123 valla herkes çalışıyor ama işlerini düzgün yapmak zorundalar babaların hayrına çalışmıyorlar sonuçta ama nerde kolunu versen bacağını kaptırıyorsun
Sedef2906 Nuurr_00 al buyur işte sanki babasının hayırına bakıyor böyle laubali şekilde davranan gevşekleri şikayet edicen aslında
aogoya Nuurr_00 ayyyy bende acile gitmiştim kanamam vardı hayatta gitmem normalde ne kadsr berbat olduğunu bilirim rasmen hiç bişey yapmadılar kanama bir pedi doldurmayacak kadarmış diye doktor bile görmedi beni o gece düşüğüm başlamış meğersem sonra tövbeeee dedim Allah oralara düşürmesin gerçekten
Sedef2906 Alynq günde 80 mi 😂😂 canım sen nerde yaşıyorsun acaba biz tayin sebebiyle mecbur Vandayız da ve ben bugün 1124. hastaydım
Alynq Sedef2906 bir doktor günde 1124 hastaya bakmaz canım toplam o günkü hasta sayısı falandır. Söylediğiniz şey mümkün bile değil
gokkusagiii Yilda iki kez zam oluyo dendi bize Bahçelievler medipol de olacak nasipse dogumum.suan sezeryan 27 buçuk ama haziranda zam gelicek baklm
Gizemkerem123 gokkusagiii ztn çok yeni şubatta zam geldi muayne ve doğuma haziranda tekrar mı gelecek bahcelievler medipol hangi doktora gidiyorsunuz acaba
Busragokhan0911 Deletedmom_89 gittiğiniz hastanenin doğum paketleri oluyor. İçinde 10 muayene, tarama testleri, doğum, doğum sonrası kontroller oluyor. Mesela bizim hastanede 50 bin. Onu alınca fiyat da sabitlenmiş oluyor.