Yigidoannesi Kızlar Acıbadem Atakentte doğumum olacak. O hastaneye gelebilecek bi fotoğrafçı öneriniz varmı . Fiyatlarıyla birlikte bildiğiniz
Yigidoannesi Hulo2105 hastanenin fotoğrafçısıyla görüşmedim kendi doktorum önerdiği bir kaç kişiyle görüştüm fiyat çok uçurum geldi ilk bebeğime 2500 e yaptırmıştım albüm vs dahil görüştüklerim 10000 başlıyor
MeltemMydn Aa bende aynı hastaneden doktor kontrollüyüm doğumum temmuz ayında kısmet olursa olucak ayraç hocaya banada fikir verin ya instagramdan sordum ortalama hep aynı fiyat ama hastanenin anlaşmalı olduğu fotoğrafcıyı beğenmedim
Yigidoannesi MeltemMydn Aytaç hoca benim detaylı ultrasonumu yapan Dr. Hastanenin fotoğrafçısının ınstagram hesabını falan biliyormuşsunuz?
Yigidoannesi MeltemMydn 😂biraz önce yazdım ınstagramdan bulup benimde ağustos ayında doğumum inşallah sağlıcakla bebeklerimizi kucağımıza alırız