Dileeeekkk64 Arkadaşlar büyük göğüsluler için emzirme sütyeni alanınız varmı, yada hangi emzirme sutyenleri den memnun kaldınız tavsiye verebilir misiniz 🥰 toparlayıcı özellikte olanlar varmı mesela
Hulo2105 Dileeeekkk64 ben 1 tane waikikiden aldım çok güzel ama trendyolda 3 lüler satılıyor 160 lira falandı onlardan alıcam
biranne__ Dileeeekkk64 ben e bebekten aldım gayet iyiler bi beden büyük aldım çok rahat oldular hiç sıkmıyor
Buseirgit Dileeeekkk64 ben normalde 80 E giyiyorum emzirme sütyenlerinde hep b kap var neye göre b kap ki? Bana b kap çok küçük oluyor. Kızlarımın ikisinin emzirme döneminde normal toparlayıcı almıştım ama artık rahat edemiyorum toparlayıcılarla
Damlaozzz Dileeeekkk64 Kapsız düşünenler için ebebekten 50 tlye aldım hastaneye giymek için 1 tane aldım çok uç belli ederse göğüs pedi takarım diye düşündüm kumaşı baya güzeldi
Nuurr_00 Ben trendyoldan aldım 3 lü toparlayıcı özelliği yok ama 100 b aldım 90 b giyiyorum normalde anca oluyor.
Dileeeekkk64 Rabiul kaplı almayı düşündüm ben hep canım büyük beden olduğu için ama kararsız kaldım buraya da sormak istedim
Rabiul Nuurr_00 yok canım kaplı sütyeni dışarı çıkarken giyebiliyormuşsun ama kapsız olan giyince meme ucunu belli ediyormuş kıyafette ortasında süngerimsi şeyi yok sanırım
Rabiul Dileeeekkk64 telinin olması veya olmaması problem değil birisi meme ucunu belli ediyormuş diğeri etmiyormuş
Nuurr_00 Rabiul anladım benim aldığım kapsız oluyor o zaman:) bez gibi. Meme ucu konusunda kaplı tercih edilmeli tabi gerçekten de çok belli oluyor🤦♀️
Dileeeekkk64 Rabiul anladım kuzum bende kararsızım bakalım tecrübeli olanlar yazsin ona göre karar veririz bizde
Rabiul Nuurr_00 yaaa 🥹🥹 bu yüzden daha almadım bende peki göğüs pedini yapıştırsanız gene de belli oluyor mu
Hulo2105 Dileeeekkk64 Çok rahat straplez bir de uç falan da hiç belli etmiyor süngeri var göğüs kısımlarında