arkadaşlar 22+0 da detaylıda 2 tane VSD oldığunu söyledi doktor, çocuk kardiyolog görsün isterseniz dedi kapanabilirmiş kendi kendine, bir de down sendromlularda görünebilirmiş istersen amniyosentez yaptırabilirsin sana kalmış dedi moralim bozuldu tecrübesi olan var mı?