Ftmaa28 merhaba, ben ilk doğumumu kasım ayında yaptım, öncelikle saglıkla kavusmanız dileğiyle 💙 eğer ortalama kg da bir bebişiniz olursa yenidoğan cok fazla tercih etmeyin cunku birkaç haftadan fazla giyilemiyor ne yazıkki yenidoğan ürünler, 0-3 ay da yenidoğandan bir miktar fazla tercih edebilirsiniz ama en mantıklı olan daha cok 3-6 ay almanız olucaktır özellikle body, tulum vs gibi ürünlerde, 3-6 aya direk yenidoğan döneminden sonrada rahatlıkle geçebilirsiniz cok hafif bir bolluk olur oda gayet tolare edilebilir. Ben daha cok tulum kullanmayı seviyordum tek parça olusu benim için daha rahat geliyordu değiştirme, alt açma vs açısından.