Çok zor bir süreçten geçiyorum riskli bir gebeliğim var hala önceden bebeğimi kaybetmemek için iğne ve ilaçlar alıyordum 7. Aya girdik çok şükür şimdide erken doğum riski var doğmaması için iğne ve ilaçlar alıyorum tek yapman gereken bol bol dinlenmek ihtiyaç harici ayağa kalkmamanı öneririm düzenli yemek ye ilaçlarını ihmal etme dua et pozitif ol ne kadar stres yaparsan bebek o kadar çok etkilenir birde bu süreçte birinin yanında kalmasını öneririm