Alicansi Merhaba hanımlar 34+2 bugün cuma günü doktora gitmiştim en son 2350 ama fazla fazla.olctum demişti, boyu 47.5 cm boyu uzun bir bebek bu haftalar kilosu nasıl sizce ? Sizin bebisler kaç kilo doktor 2700 ile doğuma gideriz dedi 37 de sezeyan olacağım
Eko93 Alicansi benm 33+2 de 1950 gram 43 cm idi. Kiloya normal aralıkta ama boyu 1 hafta geriden geliyor demişti. Bence iyi gayet kilosu sizin 🧿
Yadis Alicansi neden 37 de sezeryan oluyorsunuz bizim 33 de tam 3 kiloydu şuan 34 hafta 4 günlüğüz perşembe 35 olunca bakılacak kilosuna ama biz baya önden gidiyoruz
Esmeray Alicansi bende 34+1 Cuma gittim 2450 idi. 2 hafta önde bebek dedi. Sanki 37 de 2700 den daha fazla olur. Bende 37 de sezeryan olacağım.
Hamisbayan Alicansi benim 2200 dü 34. Haftada sezeryana alınmadan ultrasonla bakılmıştı gebelik zehirlenmesi geçirdiğim için önce ultrasonla bakıldı sonra sezeryana alcaklardı ama 1750 doğdu ultrasonlar yanıltıcı olabiliyormuş onu anladım yüksek tansiyonum vardı ve karaciğer değerlerim yükseti tansiyondan bebek beslenememiş dedi doktor
Alicansi Yadis yüksek tansiyon gidiyor alfamet kullanıyorum tansiyonum yüksek gidiyor bebek kilosi önde veya geride değil kendim de iyi besleniyorum kilosu nasıl sizce veya siz ne yiyorsunuz
Yadis Alicansi bence kilosu gayet iyi ben hamileliğin başından beri sürekli kuruyemiş meyve et balık tükettim bir de bizim ailemiz de genetik ondan fazla kilolu
Esmeray Esmeray çok fazla Ağrım var.yalancı doğum sancılarıylarıymış. Hergğn bugün doğuruyorum sanırım diyorum. önden gidiyoruz. Yani 37 de iken 39 hafta ile uyumlu olacak.
Kiwitoveannesi Alicansi 34 haftada 2.650 36+4te dogumum oldu yüksek tansiyon protein kacagindan dolayı 3.125 doğdu kilo alımı durmuştu çok beklemeden alalım dedi doktor 40 günlük olduk doğumdan sonra daha hızlı kilo alıyorlar 1 ayda anne sutuyle 1 buçuk kilo aldı hic mama vermedim daha eğer emzirmeye düşünüyorsan armel anne çayını tavsiye ederim hem süt yapıyor hem gaz çıkarmaya yardımcı bebek rahatla gaz atıyor doğumdan bir kaç gün önce başlamıştım ben
Spgrr Kiwitoveannesi merhaba ilkinde hiç sütüm yoktu baya çay vs denedim ama bu çayı ilk defa duydum baktım ama bulamadım linki varsa gönderir misiniz
Momcrn 31+1 im bugün gittim 2kilo tam 🥹tosun doğrucam sanırım bu hafta da böyleyse 39a kadar kim bilir ne olur