EmirAsafMomm Hamişler sancım çıktığı için doktor 3 günde bir nst kontrolü olacak dedi ama ben gidip de bebeğime radyasyon verdirmek istemiyorum gitmesem ne olur ki aynı durumu yaşayan varmı bilgilendirirse sevinirim 🙏🏻😞
eecrinpinarr EmirAsafMomm kayda değer bir sancın yok ama bu haftalarda sık nst takibi yapabilir bu haftadan sonra açılman olabilir sen sancıyı hissetmeyedebilirsin ihmal etme git ☺️
Sumeyye2661 EmirAsafMomm geçtiğimiz perşembe günü (36+4) sancıdan dolayı beni yatırdı bir gece yattım çıktım. Bence nst yi ertleme bebeğin kalp atışını da ölçtugu için ihmal edilecek bir şey değil bence kendi kardeşimden biliyorum kalp atış hızı azaldığı için acil sezeryanla alınmıştı. Nst gerçekten zararlı bir şey olsa son zamanlarda daha sık nstye alınmazdık☺️
yeschef-13 EmirAsafMomm Nst ve radyasyon çok uzak şeyler,kd doktorunuza sorun çok güzel şekilde açıklayacaktır size 💐
rmysa388_ EmirAsafMomm git bence canım bel ağrısı falan varmı sende şuan bizde 37+4 günlüğüz ama acayip belden ağrı giriyo normalmi acaba😥😥
Blairbb Nst’de radyasyon yok ☺️ her gün kullandığımız telefonlar nst’den çok daha zararlı. Güzelliklerle kucağınıza alın inşallah 🤍
IS_Z EmirAsafMomm yavrum tabiiki olmaz, lütfen ihmal etme. İçin rahat olsun radyasyon söz konusu bile olamaz. Ama lütfen hem kendini hem bebeğini ihmal etme lütfen lütfennn 🥺 sağlıklıca al kucağına inşallah Allah bir avazda doğum nasip etsin
Blairbb EmirAsafMomm radyasyon için diyorsanız endişe edeceğiniz hiçbir şey yok. Bence bu konuyu doktorunuzla görüşmelisiniz ve gitmelisiniz. ☺️
EmirAsafMomm IS_Z güzel anne ne güzel konuşuyorsun olsaydın kucak dolusu sarılsaydım size 😍 hastaneyi sevmiyorum diyorum gitmeyeyim sancım olduğunda bi defa gider doğar çıkarım bu sefer de 3 gün de bi demesine takılı kalıyorum işte
EmirAsafMomm eecrinpinarr açılma olduğunda hissetmem mi yani suyum gelmezmi yada doğacağımı hissetmez iyiyim
IS_Z EmirAsafMomm ayyy 🥺🥺♥️ 38.haftada sayılırsın yani bunun sancın çıkmasıyla alakası yok, çıkmasaydı da 3 günde bir gel diyeceklerdi. Her an doğumun başlayabilir 🤩
Eda1254 EmirAsafMomm sadece sancı degilki olay doğuma odaklanmayin direk o nts bebeğin kapl atışınıda gözlemler yani çocuğunuzda doğuma kadar bı problem olursa nasi anlicaksiniz doktor kontrolüne girmeden bence gerekli ama tabi sizin biliceniz bişey rabbim sağlıcakla almayı nasip etsin cümlemize
eecrinpinarr EmirAsafMomm yok mesela ben senin haftandayken kasık ağrısı şikayetçi ile gittim doktoruma muayne ettiler 2 cm açılmam vardı sancı hissetmiyordum ama nst de sancı çıkıyordu erken doğum riskinden dolayı yatırdı beni 1 gün ciğer geliştirici iğne vurdular zar zor 38.haftaya kadar geldim 38. Haftada doğum yaptım dediğim gibi ihmal etme nst çektir mutlaka .
yasemnkts EmirAsafMomm hiç bişe hissetmeyip 5 6 cm açılması olan var. Son haftalar tehlikeli olabiliyor bebek için bence ihmal etme git. Bebeğin kalp atışına da bakıyorlar orda sadece sancıya değil