OktaycanveAnnesi Kızlar ne alacağım bulamadım hangisi kullanışlı ? Yok öne bakan yok arkaya bakan neyi nasıl alayım bilemedim lütfen yardım
06Canan OktaycanveAnnesi annem almıştı kızıma 4 yıl önce hem öne hem arkaya bakılabilir bebeğim ama biraz büyüyünce öne bakmak isteyecektir öne bakan alın
bahocum OktaycanveAnnesi 5-6 aya kadar çocuğun yüzü size dönük vaziyette taşımalısınız. Kafasını daha daha destekleyemediği için. Dışarı bakar pozisyonu daha sonra kullanabilirsiniz. Muhtemelen öyle taşınmak isteyebilir
Anneadayiii OktaycanveAnnesi canım ilk dönemler çok küçük iken kanguru çok sağlıklı gelmiyor o yüzden sling alacagim bende ilerleyen 6. Aydan itibaren de kanguru kullanırım diye düşünüyorum
Okyanusolmak OktaycanveAnnesi bende Neko kanguru var. Dışarıya bakmıyor ama öyle özelliği yok ki zaten çok sağlıklı değil ters taşımak. Sling aldım BabyD diye. Daha kullanmadım.
06Canan OktaycanveAnnesi canım giriş yerleri sağlam olsun hani kötü olursa Allah korusun kurtulur bebek düşer sağlam olmasına çok dikkat et diğer sorunada cevap veriyim benimki 25 kiloya kadar dayanıklı ama ben taşıyamam o kadarını 10 kiloya kadar taşıdım sanırım
06Canan OktaycanveAnnesi canım çok hatırlamıyorum ama bebeğin ve senin taşıyabilmene bağlı kızım biraz iri oldugu için bacak arasını açarak takıyosun ya giriş yerlerini bacak arası sıcaktan pişik gibi olmuştu sonrasnda bıraktm kullanmayı ama 7.ayına kadar kullanabilirsin
OktaycanveAnnesi Anneadayiii bende öyle dedim de eşim ondan düşer bilmem ne dedi korkuttu beni o yüzden :))
Anneadayiii OktaycanveAnnesi sling de ayarlama yaparak bağlıyorsun nasıl düşsün kız 😂 bu babalar neden böyle yahu 😂😂
Jalovemes OktaycanveAnnesi biz sling kullanıyoruz doğduğundan beri şimdi 3 aylık oldu sling sıkmaya başladı artık küçükken çok rahat kullanıyoduk bizde kanguru arayışındayız
susaMom_ Jalovemes Ben hem sling hem kanguru almıştım bebeğimin sevip sevmeyecegini bilmediğimden slingi iade ettim kanguru da 3 kilodan itibaren kullanılabilir bir kanguruydu ama 2. Ayında vs kullanırım diyorum
OktaycanveAnnesi Jalovemes valla şuan çok karışığım normalde haftaya olan doğumum şuan oluyor heyecanlıyım çok🫣
susaMom_ Jalovemes henüz kullanmadığım için bilmiyorum ama nuna luun almıştım e bebekten şuan stokta yok baktım da