Bugün doktor bebeğin ters durduğunu söyledi baş aşağı duruyordu normalmidir acaba? ters durmasıyla alakalı bişey demedi ama aklımda da soru işareti olarak kaldı o anda soramadım bir sorun olup olmadığını. Ayakları sağ göğüs altıma denk geliyor kafası da sol kasığımın üstünde gözüküyordu .