Glstn1403 bu arada tek bir yönteme takılıp kalmanın ve inatlaşmanın mantıklı olmadığını düşünüyorum. Devlet hastanelerinde yaşanan olayları okudukça da üzülüyorum. Açılma yok, bebek büyümüş, sancı yok hala zorlanıyor. Onlarca dikişle, vakumla, suni sancı dolayısıyla ilaçla bebek zora sokulabiliyor. Eskiden normal doğum yaygındı evet ama anne-bebek kaybı da yaygındı… şimdi bir komplikasyon gelişmeden müdahale edilebilirken buna ayak diremek ne kadar mantıklı bilmiyorum 🤷♀️ ben kendi adıma normal doğumu çok istememe rağmen doktorum önermiyorsa risk almayacağım. Siz de umarım sağlıkla doğumunuzu gerçekleştirirsiniz. Önemli olan sizin ve bebişin sağlığı, doğum şekli son dakika bile değişebilir. 🌸