Esrakzly ben üçüncü yılımızda öğrendim hamile olduğumu üç yıl çok uğraştık çok istedik olmadı doktor hiç bir şeyin yok stres yapıyorsun dedi en son bir işe girdim orda kafamı dağıttım hiç düşünmedim çok hevesle işe gidip geliyordum işe girdikten 2 ay sonra hamile olduğumu öğrendim demek istediğim kafanıza bir şey takmayın olmadı diye sürekli strese girmeyin ve daha bir sene bile olmamış evleneli rabbim en kısa zamanda sizede nasip etsin inşallah