Hamileyim 22+4 haftalık doktorum gaviscon vermişti migde yanmam için ama gaviscon da hiçbi yerde yok bulamadık eczacı aynısı bu muadili dedi doktoruma fotoğrafını attım aynısı buda olur dedi ama bilemedim ya ilk defa biraz önce içtim mecburen içim yandı çünkü tadı berbat kullanan varmı aranızda zararlı değil dimi