Merhaba kızlar vajinamın sağ dudağında inanılmaz bi şişlik ve ağrı var bugün doktora gittim ve bana mandalina kadar büyümüş dedi antibiyotik verdi haftaya tekrar gel dedi şuan 33 haftalık hamileyim doğumdan önce ilaçlar etki etmezse cerrahi işlem ile alacağız kisti dedi başına gelen var mı acaba